Usted no se ha autentificado. (Entrar)

Imagen de Luis Vives
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
de Luis Vives - jueves, 16 de noviembre de 2017, 11:21

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
DIJOUS 23 DE NOVEMBRE. HORARI ESPECIAL.

D’acord amb la normativa vigent, el proper dia 23 de novembre de 2017 se celebraran eleccions per a la renovació i constitució dels consells escolars dels centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana.

En el nostre centre es renovarà la meitat dels representants dels professors, dels alumnes i de les mares i pares.

Per eixe motiu i per tal de facilitar el procés de les votacions tant per part dels alumnes com dels professors, en el torn diürn les classes acabaran el dijous dia 23 de novembre a les 12:47 hores.

Este procés representa una oportunitat per a tota la Comunitat Educativa de participació en la vida del centre, ja que el Consell Escolar és un órgan de govern, elegit democràticament, amb una gran capacitat de decisió. Per això els animem a participar en l’elecció dels representants dels pares.

La direcció.

Imagen de Luis Vives
Concurs internacional PLURAL +Youth Video Festival on Migration, Diversity & Social Inclusion de l'edició 2017.
de Luis Vives - miércoles, 15 de noviembre de 2017, 10:38

Dos equips d'alumnes de 2º de batxillerat d'Arts de l'IES Lluís Vives han sigut premiats pels seus curtmetratges sobre migració, diversitat i inclusió social en el concurs internacional PLURAL +Youth Video Festival on Migration, Diversity & Social Inclusion de l'edició 2017.

Aquest festival ho organitza la UNOAC (UnitedNations Alliance of Civilizations), i el lliurament de premis s'ha realitzat a Nova York la setmana passada, assistint a ella com convidada una de les nostres alumnes, María Muñoz Varó, en representació del seu equip de treball, format per Paula Sanchis, Gloria Espert, Sonia Pons, Djihad Mizri, Salvador Moreno, Antonio Chulvi, Steven Borges i Maria Torres. El seu treball es titula SKINS/PELLS i el premi atorgat és el PLURAL+ 2017 WADADA News for Kids Youth Prize

El grup d'alumnes format per Quique Ferrando Climent, Paula Royo del Moral, Lucía Giménez Giménez, Núria Gómez Vernet, Irene Martos Minguet, també ha sigut premiat pel seu treball PROTOTYPE OF A PERFECT GIRL/ PROTOTIP D'UNA XICA PERFECTA i el premi atorgat és el PLURAL+ 2017 CDI Award

Aquests exercicis de vídeo es van realitzar durant el curs passat en l'assignatura de Cultura Audiovisual I

Carmen María Belmonte

Departament de Dibuix i Arts Plàstiques

Imagen de Carmina Valiente
ASSEMBLEA AMPA NOVEMBRE 2017
de Carmina Valiente - miércoles, 8 de noviembre de 2017, 11:43

ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA AMPA

• 23 novembre 2017,
  • 19:00 en primera convocatòria, 19:30 en segona
  • A cel·lebrar-se a la Biblioteca de l'IES Lluís Vives.
Descarregueu l'arxiu adjunt.